Fraktskadat paket vid uthämtning: Om du märker att ditt paket är skadat på ett sådant vis att misstanke finns att någon vara skadats under transporten när du ska hämta det hos ditt paketombud ber vi dig öppna upp paketet hos ombudet och snabbt kontrollera varorna, glöm inte att fotografera. Skulle något vara trasigt ber vi dig reklamera det omgående till ditt paketombud. Obs! Paket med växter måste tas emot omgående. Detta gäller både vid hemleverans och när du själv hämtar paketet hos ett ombud. Kontakta oss inom 2 dagar efter mottagandet så att vi kan följa upp reklamationen för ev. omleverans eller ersättning från DHL. Paket som kommer i retur till oss utan att vi meddelats kan annars hanteras som ej uthämtad leverans vilket innebär att en returkostnad påförs. Då vi inte kan ta något ansvar för hur växten utvecklas efter att den tagits emot av dig är det därför viktigt att du kontaktar oss senast följande vardag om du vill reklamera fraktskadade växter.